قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای آسانی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای آسانی تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبتنام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات آسانی اقدام کند.
همچنین از آنجا که آسانی یک وبسایت خرده فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند.
تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان
محصولات ارایه شده در وبسایت، یا توسط آسانی از شرکتهای معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه میشود و یا برخی فروشندگان با آسانی همکاری میکنند و محصولات خود را بهواسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش میرسانند. منظور از کالای فروشندگان، گروه دوم است و فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول خود را در وبسایت آسانی عرضه کرده، به فروش می رساند. همچنین اعتبار فروشندهها توسط آسانی بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ میشود.
- مسئولیتهای مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان است.
- فاکتور کالاهایی که توسط فروشندگان در سایت عرضه میشود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال میشود.
- خریداران حداکثر تا 2 روز بعد از ثبت سفارش و قطعی شدن آن، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور را ثبت کنند.
- سفارشهایی که دارای حداقل یک کالا از فروشندگان باشند و تا ساعت 16 هر روز کاری نهایی شوند ، حداقل 1 روز کاری بعد (طبق زمان تحویل اعلام شده در سایت) در تهران و شهرستانها، ارسال خواهند شد.
- 1 روز کاری فاصله زمانی تحویل برای کالاهای فروشندگان، به معنای این است که در صورت خرید کالای فروشندگان ، شروع پردازش سفارش حداکثر 1 روز پس از زمان سفارشگذاری در آسانی است.
- منظور از ۱ روز کاری، زمان آمادهسازی و ارسال کالا به انبار آسانی توسط فروشنده است، که امکان دارد این زمان بسته به نوع کالا تغییر یابد.
- در صورت بروز تاخیر در پردازش سفارش شما، این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شده و آسانی تلاش خواهد کرد محصول/محصولات مورد نظر شما را ظرف ۲۴ ساعت تامین کند، درصورت عدم تامین کالا بعد از ۲۴ ساعت، اقلام در انتظار تامین سفارش شما بصورت سیستمی لغو خواهد شد.
- در شرایط خاص مثل فروش شگفتانگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و آسانی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.
- در صورتیکه آسانی تخفیف به شرط خرید تا سقف خاصی را اعلام کرد (Discount Voucher)، میزان خرید از کالاهای فروشندگان محاسبه نمیشود و این کالاها مشمول استفاده از این تخفیفها نمیشوند.
- نحوه برگشت از فروش کالاهای فروشندگان طبق رویه آسانی است، با این تفاوت که فروشنده مسئولیت هرگونه عدم مطابقت را به عهده میگیرد.
- به کالاهای فروشندگان تخفیف سازمانی تعلق نمیگیرد.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات آسانی استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به آسانی ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که آسانی به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
جهت اطلاعرسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد آسانی برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه آسانی را در پروفایل خود لغو کنند.
توجه داشته باشید که 500028590 تنها شماره ای است که آسانی از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال میکند. همچنین این شماره سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه آسانی را به اطلاع کاربران میرساند و روشن است که امکان دریافت پیامهای شما از طریق آن وجود ندارد.
همچنین ممکن است آسانی از طریق شماره های درج شده در سایت برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان آسانی، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام آسانی است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@asany.ir اطلاع دهید.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
آسانی به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
آسانی متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت آسانی، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات آسانی، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط آسانی جزئی از اموال آسانی محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار آسانی است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای آسانی محفوظ میدارد. علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط آسانی و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار آسانی است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وبسایت آسانی و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای آسانی محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات آسانی، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.asany.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمیگیریم. وب سایت آسانی هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.asany.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامههای گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ گاه با این روشها با شما تماس نمیگیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. آسانی به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
- کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت آسانی به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. آسانی همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در آسانی به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای آسانی محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- آسانی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای آسانی محفوظ است.
- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش تومانی کالاهای موجود در سایت آسانی، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای آسانی محفوظ است. آسانی در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت آسانی میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، آسانی جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
- کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاههای اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود. لذا خریداران محترم می بایست با ارائه تصویر کارت ملی خود و خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش دهنده در تطابق می باشد، اقدام به ثبت سفارش نمایند.
لازم به ذکر است که این امر به منظور جلوگیری از سواستفادههای احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارتهای سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.
- با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد.
- امکان پرداخت در محل برای سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند یا مبلغ آنها بیشتر از ده میلیون تومان است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارشها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.
- از آنجا که آسانی یک وبسایت خرده فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، لازم است پیش از ارسال، سفارش مشتریان ابتدا توسط آسانی بررسی و در صورت تایید، پردازش گردد. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است؛ درغیر اینصورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.
- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
- در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
- لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفتانگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که آسانی هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
خسارت در هنگام حمل و نقل
آسانی همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و آسانی تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش آسانی اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش آسانی ارسال شود.
محتوا
آسانی نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویسهای خود میکند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکتهای سازنده محصولات استفاده میکند. لازم به ذکر است آسانی تضمین نمیکند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط آسانی دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
وب سایت آسانی هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد. سروﻳسهای سایت آنگونه که هست ارائه میشود و سایت آسانی تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
© کلیه محتویات سایت آسانی شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت آسانی تعلق دارد.
سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمتگذاری در آسانی مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در آسانی قیمتهای خرده فروشی است که غالباً توسط تولیدکننده و یا تامینکننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت میشوند.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، آسانی نمیتواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمتگذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، آسانی موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال میشود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمیکند و هزینههای بستهبندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع رسانی میشود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.
طرح تشویقی پیشنهاد شگفتانگیز
طرح تشویقی شگفتانگیز به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و روزانه در این بخش تعدادی از محصولات با تخفیفهایی بسیار ویژهتر نسبت به فروشهای ویژه درج میشود که این کالاها تنها برای ساعتهایی امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا به ناموجود تغییر میکند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت. در صورتی که کالایی در روز قبل از فروش شگفتانگیز به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش، کالا در طرح شگفتانگیز باشد، قیمت شگفتانگیز اعمال میشود. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید (پروموشن) است، آسانی تعهدی در قبال سفارشهای تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگیهای لازم انجام میشود. همچنین، هرینه ارسال سفارش برای بخش شگفتانگیز به ازای هر سفارش به صورت مجزا و ثابت در نظر گرفته میشود و امکان تغییر ندارد.
نمایندگی
آسانی در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها و تراکنشهای مالی از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی آسانی اطلاع دهید.
در حال حاضر آسانی در شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس، تنها خدمات ارسال و تحویل سفارش را از طریق مراکز توزیع و پخش خود انجام میدهد و برای خرید تنها باید به وب سایت آسانی مراجعه و سفارش خود را ثبت کرد.
قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، آسانی هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
آسانی خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.
در این بخش سوال و جواب های متداول در رابطه با عضویت، سفارش کالا، پرداخت، ارسال و پیگیری آمده است. در صورتی که جواب سئوال خود را در این بخش پیدا نکردید لطفا با ما تماس بگیرید.
عضویت و حساب کاربری
آیا برای خرید باید عضو سایت باشم؟
بلی، شما بایستی برای نهایی کردن خرید اطلاعات خود را وارد نمایید. عضویت در سامانه باعث سهولت در امر ورود اطلاعات برای خریدهای بعدی خواهد شد. همچنین موجب ثبت ایمیل شما و ارسال کوپن های تخفیف و سهولت ارتباط با شما خواهد بود. لازم به ذکر است از اطلاعات شخصی شما با توجه به قوانین حفظ حریم شخصی محافظت خواهد شد.
آیا امکان تغییر مشخصات کاربری و آدرس وجود دارد؟
بله، به حساب کاربری خود وارد شده و در قسمت اطلاعات حساب کاربری و یا آدرس ها، مشخصات حساب کاربری خود را اصلاح نمایید.
در صورت فراموشی رمز عبور چه باید بکنم؟
در قسمت ورود سایت، گزینه فراموشی رمز عبور را کلیک نمایید و سپس ایمیل خود را وارد نمایید. لینک تعویض رمز عبور برای شما فرستاده خواهد شد. لطفا در صورت عدم دریافت ایمیل اسپم فولدر خود را چک کنید.
سفارش کالا و پیگیری و ارسال
چگونه کالای مورد نیازم را سفارش دهم؟
در فروشگاه روی کالای مورد نظر کلیک کرده و افزودن به سبد خرید را فشار دهید. همچنین می توانید چندین کالا را به سبد خرید خود اضافه نمایید. بعد به صفحه سبد خرید رفته و اطلاعات محصولات انتخابی را تایید، سپس گزینه اقدام به پرداخت را کلیک نموده و اطلاعات شخصی خود را وارد نموده و قیمت نهایی را با توجه به آدرس و نحوه پرداخت مشاهده و تایید کنید. سپس ثبت سفارش نموده و درصورت انتخاب پرداخت اینترنتی به صفحه بانک هدایت می شوید و بعد از پرداخت موفقیت آمیز، شما ایمیل و پیامکی مبنی بر تایید سفارش کالا دریافت خواهید کرد. سفارش شما سریعا پردازش خواهد شد و با توجه به زمان ثبت سفارش، با شما هماهنگی و ارسال خواهد شد.
سفارش خود را ثبت و پرداخت را انجام دادم ولی ایمیل یا پیامک تایید سفارش دریافت نکردم؟
بنا به دلایلی ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم ایمیل شما برود. لطفا ایمیل های اسپم خود را بررسی کنید. برای اینکه ایمیل های آتی به اسپم شما نرود، ایمیل ارسالی را انتخاب فرمایید و روی گزینه اسپم نیست کلیک کنید.
همچنین برای دریافت پیامک، لطفا گوشی خود را برای دریافت پیامک های تبلیغاتی تنظیم بفرمایید. پیامک ها از سرور پیامک های تبلیغاتی ارسال می شود، بنابراین اگر موبایل شما برای عدم دریافت پیامک تبلیغاتی تنظیم شده باشد پیامک ارسالی از آسانی بدست شما نخواهد رسید.
چگونه می توانم سفارش های قبلی خود را ببینم؟
در قسمت حساب کاربری من، روی گزینه سفارش ها کلیک کنید.
چگونه می توانم از وضعیت سفارش خود مطلع شوم؟
به قسمت حساب کاربری من رفته و در قسمت سفارش ها، از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.
نظرم عوض شده و می خواهم سفارش خود را لغو نمایم، چه کار باید بکنم؟
لطفا سریعا با ما تماس بگیرید یا به ما ایمیل بزنید. حتی المقدور قبل ارسال کالا به ما اطلاع دهید. لطفا توجه داشته باشید در صورت ارسال کالا، هزینه ارسال از شما اخذ خواهد شد.
آیا فقط در ساعات اداری می توانم سفارش ثبت کنم؟
خیر، ۲۴ ساعته هفت روز هفته می توانید سفارش ثبت کنید. سفارش شما با توجه به زمان ارسال انتخاب شده در زمان ثبت سفارش، برای شما ارسال خواهد شد.
آیا فقط می توانم کالاهای موجود را سفارش دهم؟
بله، امکان سفارش کالاهای غیر موجود وجود ندارد. ولی می توانید بنا به نیاز خود درخواست کالای خود را به آسانی اطلاع دهید که در صورت امکان کالای مورد نظر تهیه شده و در سایت قرار داده شود.
سفارش من کی بدستم می رسد؟
برای عزیزان تهرانی، سفارش ها با توجه به زمان ارسال انتخاب شده درهنگام ثبت سفارش، پردازش و ارسال می گردد. سفارش ها در روزهای کاری پردازش شده و در سریعترین زمان ممکن، توسط پیک، بدست شما خواهد رسید.
برای عزیزان ساکن در شهرهای دیگر، سفارش ها در اولین روز کاری به اداره پست تحویل و توسط پست پیشتاز ارسال خواهد شد.
در صورت نیاز، شماره پیگیری مرسوله پستی به اطلاع شما خواهد رسید که از طریق سایت پست می توانید مرسوله خود را پیگیری بفرمایید.
قیمت ارسال چگونه محاسبه می گردد؟
برای ارسال سفارشات در شهر تهران با هر وزنی تنها 3۰۰۰۰ تومان هزینه حمل و نقل محاسبه می شود.
برای کاربران در دیگر شهرهای ایران، با توجه به وزن کالاها، هزینه پست پیشتاز محاسبه و به فاکتور اضافه می گردد. برای کالاهای سنگین وزن، ارسال به سراسر ایران با روش های مقرون به صرفه تر مانند باربری با هماهنگی با دفتر آسانی امکان پذیر است.
آیا می توانم در تاریخ و ساعت مشخصی سفارش خود را تحویل بگیرم؟
بله، ارسال سفارشات بر مبنای زمان انتخاب شده در هنگام ثبت سفارش صورت می گیرد. همچنین، در صورت تمایل برای دریافت کالای خود در تاریخ یا ساعت مشخص لطفا در زمان ثبت سفارش درقسمت توضیحات، ترجیح زمانی خود را درج فرمایید و یا از طریق تلفن و یا فرم تماس با ما به دفتر آسانی اطلاع دهید.
اگر کالا مطابق سفارش من نبود یا آسیب دیدگی داشت چه کار کنم؟
تمام تلاش ما برای ارسال صحیح و سالم کالاها می باشد. در موارد مغایرت سفارش با کالای دریافتی لطفا در عرض ۲۴ ساعت از طریق ایمیل یا تلفن موضوع خود را مطرح کرده و آسانی برای تعویض کالا با برگرداندن وجه اقدام خواهد کرد.
در صورت آسیب دیدگی لطفا از قبول کالا اجنتاب نمایید، مسئولیت آسیب دیدگی کالا با شرکت حمل و نقل و یا اداره پست می باشد. در اولین فرصت برای تعویض کالاها اقدام خواهد شد.
پرداخت
قیمت های کالاهای آسانی بر چه اساسی قیمت گذاری می شود؟
اکثر کالاها براساس قیمت مصوب فروش شرکت های تولید یا وارد کننده محصولات قیمت گذاری می گردد. بعضی محصولات نیز با توجه به قیمت های کالاهای مشابه در بازار قیمت گذاری می گردد. این قیمت گذاری ها براساس احترام به حقوق مصرف کننده و همچنین رقابتی تعیین شده که مشتری رضایت کامل از خرید خود داشته باشد.
پرداخت مبلغ سفارش از چه روش هایی امکان پذیر است؟
در مرحله نهایی ثبت سفارش در سایت، تمام روش های پرداخت با توجه به آدرس شما نمایش داده می شود و قابل انتخاب است.
برای کاربران عزیز، پرداخت از طریق درگاه های بانکی، درگاه امن زرین پال با تمامی کارت های عضو شتاب میسر است.
در صورت بروز مشکل هنگام پرداخت اینترنتی چه کنم ؟
در صورت کسر مبلغ از حساب خود و پرداخت ناموفق، مبلغ کسر شده تا ۷۲ ساعت به حساب شما عودت داده می شود. در صورت عدم بازپرداخت وجه تا ۷۲ ساعت با پشتیبانی بانک مربوطه تماس حاصل فرمایید.
آیا پرداخت اینترنتی از طریق درگاه های بانکی و زرین پال امن است؟
بله، فروشگاه اینترنتی آسانی دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که شما می توانید از امنیت و صحت خرید خود اطمینان داشته باشید.
همچنین سایت آسانی توسط SSL محافظت می گردد و امنیت لازم برای پرداخت اینترنتی را دارا می باشند.
لازم به ذکر است، آسانی به هیچ یک از اطلاعات پرداخت شما دسترسی ندارد و پرداخت صرفا از طریق درگاه های بانکی صورت می گیرد.
توصیه می شود از کامپیوترهای مکان های عمومی برای پرداخت های اینترنتی استفاده نکنید و همچنین استفاده از رمز دوم پویا و صفحه کلید مجازی برای ورود اطلاعات حساب، امنیت پرداخت را افزایش می دهد.
برای پرداخت با کارت عضو شتاب چه اطلاعاتی برای پرداخت مورد نیاز است؟
شماره کارت، رمز دوم پویا، CCV2 و تاریخ انقضا.
توجه داشته باشید، آسانی به هیچ یک از اطلاعات پرداخت شما دسترسی ندارد و پرداخت صرفا از طریق درگاه های بانکی صورت می گیرد.
همچنین، آسانی به هیچ صورت از هیچ طریقی اطلاعات کارت شما را اخذ نمی کند. مگر در موارد مرجوعی کالا، شماره کارت برای برگشت وجه به حساب شما، اخذ می گردد.
تخفیف کالاها
چگونه از تخفیف های آسانی مطلع شوم؟
در صفحه اول سایت روی قسمت محصولات تخفیف دار کلیک کنید. همه محصولات شگفت انگیز و تخفیف دار نمایش داده می شود و قابل خریداری می باشد. این تخفیف ها به صورت دوره ای به روز می شوند.
برای اطلاع از تخفیف های روز، از صفحه تخفیف های آسانی دیدن فرمایید و همچنین برخی تخفیف ها و محصولات شگفت انگیز از طریق ایمیل خبرنامه آسانی به مشتریان وفادار آسانی اطلاع رسانی می گردد. در صورت تکمیل اطلاعات کاربری در سایت آسانی، ایمیل تخفیف ها و اطلاع رسانی برای شما ارسال می گردد.
همچنین، اگر تاکنون از آسانی خرید نکرده اید، برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از تخفیف های آسانی می توانید در قسمت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را ثبت بفرمایید.
چگونه کوپن تخفیف دریافت کنم؟
مشتریان وفادار آسانی بصورت تصادفی کوپن تخفیف دریافت خواهند کرد که از طریق ایمیل یا پیامک به اطلاع ایشان خواهد رسید.
توجه داشته باشید ایمیل های خبرنامه ممکن است در پوشه اسپم قرار گیرد. برای رفع این مسئله توصیه می شود بعد از انتخاب ایمیل روی گزینه اسپم نیست کلیک کنید که ایمیل ها ارسالی از ما به پوشه اصلی ایمیل شما ارسال شود.
چگونه از کوپن تخفیف خود استفاده کنم؟
برای استفاده از کوپن تخفیف، کد مورد نظر را در هنگام خرید از سایت، در قسمت “کوپن تخفیف” قبل از نهایی کردن سفارش اعمال فرمایید.
توجه داشته باشید کوپن های تخفیف ممکن است شامل محدودیت هایی برای خرید بعضی از کالاها، همچنین قابلیت استفاده در زمان مشخص را داشته باشند. از این رو توصیه می شود کاربران عزیز توجه لازم را مبذول دارند.
لطفا اگر هر سئوال یا ابهامی در مورد استفاده و خرید از سایت آسانی داشتید، با ما از طریق تلفن، ایمیل یا صفحه تماس با ما مطرح فرمایید. تیم پشتیبانی آسانی آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران گرامی می باشد.
فروشگاه اینترنتی آسانی به اطلاعات مخفی یا خصوصی اشخاصی که از خدمات وب سایت استفاده می کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند. فروشگاه اینترنتی آسانی متعهد می شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا اقدام به توسعه تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن تر و امن تر شدن استفاده شما از وب سایت نماید. در واقع با استفاده از "سایت فروشگاه اینترنتی آسانی"، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می دهید.
مشخصات محصول
NaN
NaN
جمع قیمت روی کالاها
NaNتومان
قیمت نهایی پک
NaNتومان
نام پوشه